Materias no Grao en Publicidade e Relacións Públicas
- Teoría e práctica da comunicación publicitaria
- Elaboración da mensaxe publicitaria
- Métodos e técnicas de investigación de medios e audiencias
Materias no Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
- Planificación estratéxica
- Produción para medios gráficos
Breve reseña biográfica
Licenciada en Ciencias da Información especialidade Publicidade pola Universidade do País Vasco en 1989. Doutora en Comunicación Audiovisual e Publicidade pola Universidade de Vigo en 2008. Ademais conta cunha ampla experiencia profesional en distintas empresas privadas todas elas relacionadas no ámbito da comunicación entre os anos 1985 e 2003.
É docente universitaria desde o curso 2000/2001, na Facultade da Comunicación da Universidade de Vigo, no grado de Publicidade e Relacións Publicas e do Mestre de Dirección de Arte Publicitaria. As liñas de docencia e investigación viran na contorna das marcas e anunciantes ante os novos escenarios, así como en cuestións relacionadas coa creación de marca, o branding e a planificación estratéxica.
É autora e coautora de máis de 35 publicacións como; artigos científicos publicados en revistas indexadas e outras publicacións como capítulos de libros, libros, congresos, documentos científicos e documentos profesionais).
Participou en 7 proxectos e contratos de investigación con distintas empresas. Dirixiu máis de 38 TFG e 21 TFM. Así mesmo codirixiu 1 tese de doutoramento.
É membro do Observatorio de la Publicidade en España desde 2015.
Carmen López De Aguileta Clemente
Profesora contratada de universidade
caguileta@uvigo.es
986 80 19 68