Materias no Grao en Publicidade e Relacións Públicas

• Teoría e práctica da comunicación publicitaria
  • Elaboración da mensaxe publicitaria
  • Métodos e técnicas de investigación de medios e audiencias

Materias no Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade

• Planificación estratéxica
  • Produción para medios gráficos

Breve reseña biográfica

Licenciada en Ciencias da Información especialidade Publicidade pola Universidade do País Vasco en 1989. Doutora en Comunicación Audiovisual e Publicidade pola Universidade de Vigo en 2008. Ademais conta cunha ampla experiencia profesional en distintas empresas privadas todas elas relacionadas no ámbito da comunicación entre os anos 1985 e 2003.

É docente universitaria desde o curso 2000/2001, na Facultade da Comunicación da Universidade de Vigo, no grado de Publicidade e Relacións Publicas e do Mestre de Dirección de Arte Publicitaria. As liñas de docencia e investigación viran na contorna das marcas e anunciantes ante os novos escenarios, así como en cuestións relacionadas coa creación de marca, o branding e a planificación estratéxica.

É autora e coautora de máis de 35 publicacións como; artigos científicos publicados en revistas indexadas e outras publicacións como capítulos de libros, libros, congresos, documentos científicos e documentos profesionais).

Participou en 7 proxectos e contratos de investigación con distintas empresas. Dirixiu máis de 38 TFG e 21 TFM. Así mesmo codirixiu 1 tese de doutoramento.

É membro do Observatorio de la Publicidade en España desde 2015.

Carmen López De Aguileta Clemente

Profesora contratada de universidade